Du får bogført dine bilag af en kvalificeret bogholder som er tildelt dit firma. Herudover får du adgang til vores regnskabssystem som er opbygget til virksomhedsejere og dermed indeholder en række rapport- og statistikfunktioner som giver dig overblik over din virksomhed. Listen er lang, og vi anbefaler at du kigger på den samlede oversigt her.
Ja, vores bogholdere er opdelt i teams hvor hver enkelt bogholder har ”egne firmaer” tilknyttet.
Der er ingen bindingstid hos os. Du kan frit vælge anden leverandør og skal kun betale for den igangværende måned hvor du opsiger aftalen.
Ja, det kan du sagtens. Det eneste vi behøver, er den seneste åbningsbalance og et login til det regnskabssystem du i dag anvender, eksempelvis e-conomic, Dinero eller Billy. Så henter vi selv alle de oplysninger, som er nødvendige.
Ja, vi dækker hele Danmark.
Vi gør en dyd ud af sikkerhed og går ikke på kompromis med valg af hostingspartner. Samtlige data lagres hos et stort anerkendt hostningsfirma som er certificeret og efterlever alle krav til regler og procedure for området. Derudover sikrer vores GDPR compliance at ingen data udleveres til 3. part uden kundens samtykke.
Du tilmelder dit firma ved at udfylde vores kontaktformular eller ved at ringe (23 11 11 11) til os. Du finder alle relevante kontaktinformationer nederst på samtlige sider på vores hjemmeside. Herefter aftaler vi hvordan og hvornår vi starter bogføring op, for din virksomhed.
Nej, Ezento anvender ét samlet regnskabssystem der håndterer den samlede proces fra scan og modtagelse af bilag til præsentation af regnskabstal og statistikker, og endelig til indrapportering af moms og årsafslutning.
Ja, det kan du sagtens, og vi hjælper dig omkostningsfrit så du nemt, trygt og hurtigt er oppe og køre i vores regnskabssystem.
Ja, alle dine data kan nemt eksporteres til andet regnskabssystem.
Grunden til at vi kan være så billige er, at vi har automatiseret bogføringen ved hjælp af det specialudviklede bogføringsprogram XL Finans. Systemet medfører at vores bogholdere kan bogføre over 600 bilag i timen. Dette er vel at mærke uden det går ud over kvaliteten.
Der går max 5 hverdage fra vi har modtaget dine bilag og til at de er bogført.
Du kan indsende dine bilag enten på mail eller ved at tage et billede med din smartphone og så sende det til os. Straks efter vi har modtaget det, modtager du en kvittering så du ved at bilaget er nået godt frem og at bolden nu er hos os.
Principielt har vi ingen fast regel, men vores forretningsmodel er bygget op omkring løbende bogføring. Det gør vi af hensyn til din virksomheds ve og vel. Hurtig bogføring kommer dig til gavn ift. et mere løbende ajourført regnskab. Jo oftere du indsender bilag jo mere ajourført regnskab har du. Og et ajourført regnskab sikrer dig løbende overblik over f.eks. skyldige momssummer og likviditet.
Nej, vores bogholdere ved hvilke konti udgifter skal konteres på. Dette vil være gældende for langt størstedelen af dine bilag. Der kan dog være situationer der afviger og her vil du, via vores integrerede løsninger, kunne påføre en besked til bogholderen.
Du har mulighed for at henvende dig til vores support på både chat, mail og telefon. Det er gratis at henvende sig med bogføringsspecifikke spørgsmål.
Vores program som fortolker det scannede bilag (OCR) er yderst velfungerende og output af al scan kontrolleres af kvalificerede bogholdere inden bogføringen afsluttes. Sagt med andre ord, den fuldebogføring foretages af kvalificerede bogholdere.
Jo oftere du indsender bilag og bankfil, jo mere ajourført regnskab. Vi bogfører indsendte bilag senest 5 hverdage efter modtagelse. Bankfil er lige så vigtig som bilag, hvis regnskabet skal være ajourfør.
Ja, og vi kan også indberette momsbeløbet til SKAT.
En digital og papirløs proces. Ekstrem nem aflevering af bilag. Et ”gratis” regnskabssystem som er nemt og brugervenligt. Systemet er udviklet til virksomhedsejere og ikke til bogholdere. Dashboard og online statistikker i form og hyppighed som matcher dit ønske. En yderst skarp pris.
Den helt store forskel er at du i Dinero og Billy alene får et regnskabssystem som du selv kan bogføre i. Ezento er en serviceydelse hvor du løbende får bogført dit regnskab af kvalificerede bogholdere.
Ja, vi kan sagtens håndtere webshops, de vil dog blive håndteret som alle andre kunder der indsender bilag. På nuværende tidspunkt kan lagerstyring dog ikke anvendes.
Du ringer til os eller skriver via vores hjemmeside. Du kan komme i gang når som helst. Det eneste vi behøver, er den seneste åbningsbalance og et login til det regnskabssystem du i dag anvender, eksempelvis e-conomic, Dinero eller Billy. Så henter vi selv alle de oplysninger, som er nødvendige.