Ezento services

Udover den løbende bogføring og økonomistyring tilbyder vi en række services, der minimerer administrationen og letter din dagligdag. Vi kan bl.a hjælpe med løn, årsopgørelse og klargøring af årsregnskab til revisor, hvis du har revisionspligt. Herunder kan du se, hvilke ydelser, vi tilbyder og hvad de indeholder.

I alle vores pakker er flg. services gratis inkluderet

  • Gratis oprettelse
  • App til scan og fremsendelse af bilag (først klar 1Q 2019)
  • Gratis regnskabssystem
  • Tilbud
  • Fakturering/Kreditnota
  • Bogføring
  • Abn. fakturering
  • Bankafstemning
  • Opgørelse af moms
  • Indberetning af moms
  • Rykker
  • Kreditor/Debitor bogføring/Oversigt
  • Tildel egne kunder ”kig-adgang”
  • Revisor adgang
  • Bilagsoversigt/Søgning
  • Penge flow
  • Rapporter
  • Automatisk modtagelse af rapporter
  • Eksport af egne data
  • Håndtering af flere firmaer under et CVR
  • Personlige mailskabeloner
  • Specifikke mail- og fakturaskabeloner til udvalgte kundegrupper
  • ubegrænset antal bruger
  • Automatisk opdatering af valuta kurser hver nat
  • Automatisk videresendelse af alle indsendte bilag.
  • Synkronisering via dropbox
  • Send kontoudtog til dine kunder.
  • Smart betaling
  • Betalingsoversigt
  • Dashboard med nøgletal

Kontakt os gerne hvis du er i tvivl om hvilken pakke der er den rigtige for dig, eller hvis du har spørgsmål til produktet.


Årsafslutning – den lille pakke

For dig der ønsker at vi udarbejder din årsafslutning. Vi tager udgangspunkt i den ajourførte bogføring som vi selv har udført for dig og din virksomhed. Behandling af områder som ikke er en del af det bogførte regnskab, medtages ikke i denne pakke. Har du behov for at dette medtages, henviser vi til én af nedenstående pakker.

995,- DKR. Eksl. moms


Årsafslutning for Selskaber

For dig der har selskab og har mulighed for at fravælge revisionspligten.

Pakken inkluderer udarbejdelse og indrapportering af selskabets årsopgørelse, skatteregnskab og selvangivelse.

Ring på 23 11 11 11 eller skriv for en snak om pris.


Årsafslutning for enkeltmandsvirksomheder

Vi udarbejder virksomhedens årsregnskab og selvangivelse

Vær opmærksom på at pakken omhandler din virksomhed. Som en del af ydelsen, gennemgår vi dog også de private automatisk indrapporterede dele. Såfremt der er mere specielle registreringer som værdipapirdepoter eller andre specielle aktiviteter, er de ikke inkluderet i ydelsen. Her vil vi kontakte din revisor for en kontrol af disse. Det vil dog altid kun ske ved din accept.

Ønsker du hjælp til at udarbejdelse af din private selvangivelse så kontakt os gerne for en snak herom.

Ring på 23 11 11 11 eller skriv for en snak om pris.


For dig der har selskab og har fravalg revisionspligten.
Pakken inkluderer udarbejdelse og indrapportering af selskabets årsopgørelse, skatteregnskab og selvangivelse.

Ring på 23 11 11 11 eller skriv for en snak om pris.


Vi tilbyder to forskellige pakker, en lille pakke og en stor pakke som vi kalder revisionsmappe.


Lille pakke

Den lille klargøringspakke er for dig der har fravalgt revisionspligt og ønsker hjælp til årsafslutningen, som du selv foretager.


Pakken koster 1.000 kr. ekskl. moms og indeholder:

  • Afstemning af likvide konti således at de stemmer til eksternt kontoudskrift fra bank og lignende
  • Afstemning af kundekartotek til debitor samlekonto
  • Afstemning af leverandørkartotek til kreditorsamlekonto
  • Afstemning af moms til de enkelte momskvitteringer fra Skat, og udarbejdelse af en momssandsynliggørelsesrapport
  • Udtræk fra e-indkomst og afstemning til lønbogføringen


Stor pakke

Til dig der ønsker at din revisor skal udarbejde årsregnskab, men ønsker at begrænse de dyre revisortimer som ellers anvendes på ”klargøring til revision”. Vi udarbejder en samlet mappe med alt nødvendigt materiale, din revisor kan nemt og hurtigt afslutte årsregnskabet.


Pakken koster 3.700 kr. ekskl. moms og indeholder:

  • Stamoplysninger
  • Saldobalance
  • Kontokort
  • Likvide midler og lån
  • Debitorer/kreditorer
  • Beholdninger
  • Skattekontoen
  • Lønninger og personale
  • Moms og lønsumsafgift
  • Anlægskartoteker
  • Aktieindkomst og udbytter samt ejerandele
  • Private andele
  • Checklister og supplerende oplysninger

Har du ansatte og ønsker du at vi tager hånd om lønadministrationen i din virksomhed, er dette pakken til dig.


På baggrund af dine oplysninger sørger vi for at der udarbejdes løn til dine ansatte. Vi sørger også for at dine medarbejdere modtager lønsedler samt, at alle nødvendige afstemninger og indrapporteringer finder sted rettidigt. Det er f.eks. indrapportering til SKAT, indberetning til lønstatistikker, betaling af feriepenge og meget mere.


Du skal selv sikre at I overholder diverse overenskomster og regler etc. Vi udarbejder løn på baggrund af input og informationer fra dig og din virksomhed.


Priser er opdelt efter antal ansatte samt om det vedrører månedsløn eller 14-dages løn


Pris ved månedsløn:

  1-5 ansatte koster 155 i alt kr. ekskl. moms pr. mdr.

  6-10 ansatte koster i alt 315 kr. pr. mdr.

  10-15 ansatte koster i alt 475 kr. pr. mdr.

  15-20 ansatte koster i alt 710 kr. pr. mdr.

  > 20 ansatte aftales pris


Pris ved 14-dages løn:

  1-5 ansatte koster 310 i alt kr. ekskl. moms pr. mdr.

  6-10 ansatte koster i alt 630 kr. pr. mdr.

  10-15 ansatte koster i alt 950 kr. pr. mdr.

  15-20 ansatte koster i alt 1.420 kr. pr. mdr.

  > 20 ansatte aftales pris

Når du er kunde hos Ezento er oprettelsen gratis. Der er tale om en standardopsætning i vores regnskabssystem som fungerer fint for de virksomheder som ikke har specielle opsætningskrav.


Har du specielle og mere avancerede ønsker til opsætning af faktura, det kan eksempelvis være opsætning af specielle rabatkolonner, logoplaceringer andre steder end standardsteder eller andre virksomhedsspecifikke ønsker, tilbyder vi en avanceret pakkeløsning. Pakken giver dig endvidere mulighed for individuelt design af dashboard.


Løsningen indeholder en lang række opsætningsmuligheder som giver dig mulighed for at opsætte din profil som den matcher dine ønsker. Vi tilpasser din opsætning i samarbejde med dig.


Avanceret opsætning koster 700 kr. ekskl. moms.